MALATYA / BATTALGAZİ - Malatya Anadolu Lisesi

Haberler

Kas

Malatya Büyükşehir  Belediyesi Genel Sekreteri Latif OKYAY, Fen İşleri Daire Başk.,Başkan Danışmanı, Hayır Çarşısı Müdürü, Okul Aile Bir. Başk. Okulumuz Malatya Anadolu Lisesinde öğrencilerimizle buluştu.

Kendilerine ziyaretlerinden ötürü teşekkür ediyoruz.

Malatya Anadolu Lisesi 12. Sınıflar TYT Soru- Çözüm kampımız başladı.  Rehberlik servisinden  Alaaddin DEMİRCAN Beyin koordinatörlüğündeki programa emeği geçen tüm idareci, öğretmen arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Öğrencilerimize hayırlı olsun.

MALATYA ANADOLU LİSESİ.

Eğitir, öğretir, hayata hazırlar.

Ekm

CUMHURİYETİMİZİN 100. YILI

Eyl

Okulumuzda 18.09.2023 tarihinden itibaren uygulanacak olan ders programları aşağıda sunulmuştur.Programlar dahilinde belirtilen gün ve saatte derslere katılmanız önem arz etmektedir.

Değerli Velilerimiz, Sayın Okul Aile Birliği Yönetimimiz ve Kıymetli Öğrencilerimiz; Okulumuz 2023-2024 Eğitim Öğretim sezonuna eksiksiz kadromuz, personelimiz, kantin ve servislerimiz ile hazırız.11.09.2023 Pazartesi saat 08:30’daki Açılış ve Hoş Geldiniz Programımıza siz öğrenci ve velilerimizi bekliyoruz.Tüm eğitim camiamıza hayırlı olsun.

Ağu

Öğrencilerimizi YKS Sınavından aldıkları başarıdan dolayı tebrik ediyoruz. Bu süreçte emeği geçen tüm öğretmenlerimizi ve her açıdan desteklerini esirgemeyen tüm ailelerimizi kutluyoruz.

Malatya Anadolu Lisesi ailesi olarak sizlerle gurur duyuyoruz.

Tem

Malatya'nın güzide öğretim kurumlarından biri olan Malatya Anadolu Lisesi olarak başarı geleneğimiz devam ediyor.

Malatya Anadolu Lisesi ailesi olarak sizlerle gurur duyuyoruz.

Haz

May

08.05.2023 tarihinden itibaren uygulanacak olan öğretmen ve öğrenci ders programları aşağıda sunulmuştur.Programlar dahilinde belirtilen gün ve saatte derslere katılmanız önem arz etmektedir.

Nis

Ara

TEKNOPARK GEZİMİZİN İLK ETABINI GERÇEKLEŞTİRDİK

Okulumuz gerek öğrencileri gerek öğretmenleri tarafından Türkiyenin milli teknoloji üreten bir topluma dönüşmesi konusunda farkındalık oluşturmayı hedefleyen bir okuldur.

Malatya Anadolu Lisesi olarak akademik başarı tablosunda ön sıralarda olan okulumuz bunun yanı sıra teknolojik projelerde de ön sıralarda gelmektedir.

Aralık ayı programımız içerisinde gençlerin hayallerini gerçekleştirmesi ve bilgilenmesi için bir TEKNOPARK gezisi planladık.

Teknofest kapsamında çeşitli yarışmalara katılan I. Grup içerisinde yer alan 31 öğrencimizi Hüseyin Buran ve Volkan Anadol öğretmenlerimiz eşliğinde Malatya TEKNOPARK ziyaretimizin ilk etabını gerçekleştirdik.

İnönü Üniversitesi kapsamında Mediko-Sosyal'de Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığınca yapılan yemek ikramı ve göstermiş oldukları ilgiden dolayı okulumuz adına teşekkür ederiz.